Saturday, February 21, 2009

selamat ari rayerrrrr


ini aku ngan atuk ak blh ibu.. aku syg atuk aku ni...aku dbesarkan kebanyakan nyer dari atuk n nenek aku blah mak....waktu ni dah byk kali ak tmbh rendg kat umah tuksu.. sdp...

kenangan terindah


ini mase arwah atukku ader lagii..aku ingat lagi.. mase taun 2007 bln dec miggu 2 ari isnin..mak ak dpt panggilan atuk ak meniggal pasai kene langgar lari oleh 1 orang cine ni...inilah atuk yg sporting ak ader... al-Fatihah..

LUAHAN AKUUU(org kater ak xde perasaan sedih)

org slalu tanyer ak yg ak x penah nangis kat asrama..malah, mase kwn baik kami pindah,ak siap nyanyi lagi ngan 2 kawn aku..smpai sorg kawn aku kater..kiteorg happy kawn ak pindh..ceh, perlu ke menangis klu nak tunjukkan kiter sedih??..aku nyanyi bukan gembire tapi ak nak gembirakan org yg sedih...hidup ni perlukan pengorbanan..jikalau takdir rakan itu nak pergi..lepaskanlah..x tenang hati kwn ak kat sane nnti.. itu mmg benar.. bukan ak xde perasaan...tapi ak x suke tunjukkan perasaan sedih itu.. aku akn nangis menahan jikalau ak trkilan.. itu sajer yg bleh wat ak nangis mcm banjir..tapi,xdelah aku tunjukkan dkt org...cume yg akn wat aku terguris ialah org yg dekat ngan ak yg wat ak menagis...kebanyakanlah...ak ni pun x sempurna..tapi, ak ni pun leh dikira agresif dan pasif..bak kater cikgu ina...hehe..

gymnastics

sungguh kalaka...tengoklah

video

kater org mengenai impianku...


maha agung Allah....tuhan sekalian alam
aku suka akn gambar semulajadi.. xde sape pun tahu ak nak jadi aper..kwn ak mira faqiha a.k.a. fawakih kater ak ni x der matlamat langsung.. periksa pun x target aper2 inikan puler cita2.. mmg lah.. sume nak A.. sape kater kiter x nak...contohnyer sprti ini..ak x kater x nak jadi aper2. ak cume x tau nak jadi aper... tapi inilah yg ak minat...gambar smulajadi..hijau, cahaya, awan dan mcm gambar ni...suatu ari nanti,ak nak jadir camerawoman atau jadi ahli astronomi...mesti syokkan.... insyaAllah , pasti boleh..!!!gabayo athirah.....

Friday, February 20, 2009

bulan



kawan ak suke ngan bulan. ari ni ak bagi gmbr bulan kat dier..arap ko suke...-mira faqiha-

mirafaqiha94.blogspot.com

kmpg


nilah kakak2 sedareku.yg sume ni dah masuk u,yg pakai baju biru ni dah kawin...dah dpt anak pompuan pulak tu..ish ish ish.. yg pakai baju kuning tu adek ak, yg gaun pink lak sepupu ak...ank pak teh..ayh kite ank bongsu 7 bradek..duk kat k.nerang..best..manyek sedare..tapi,yg x syoknyer..blk kmpg mesti kene tido ngan nenek.. tak tau nape..slalunyer ak lah yg jadi mangse..spupu ak diam jer biler tuk mintak tido ngan dier.. ak ni x leh nengok org rayu.trutamenyer org tue.. mesti simpati ati kiter ni...ceh,hampeh nyer sedare... arap makan pagar, pagar plak mintak simpati. simpati pe? mintak simpati suruh tido ngan tuk lahh..ape lagi???

ponatnyor


wahhhh!!! dpt blk dari asrama.. syoknyerrrr... tau x kat asrama byykkkk giler klass..al-maklumlah... f3 kenelah blajaq byk skit.. ni nak blk asrm pun kene staybek smpi kul3 ptg pasai ader clas sej...lotih tau nggakkk!!tapiii,gogo chaiyok 4 mee n 2 my pren 2.. smoga hati ini meyakini p'tolongan allah..amin..
contoh jer:
adek la ni..hehehe

Monday, February 9, 2009

ciptaan allah maha agung


hebat! sungguh hebat! betapa takjubnya melihat bintang yg brkecai disebabkan radiation di situ.sungguh hebat..ak sendiri berasa takjub apa yg ak sdg lihat skrg.

Sunday, February 8, 2009

raihan-gemalaam

video

along bukit beruntung

video

funny cats

video

perkahwinan paksu...

wau, bestnyer kenduri ni... tapi yg paling x best , ak jadi org bunge telurrr... wahhhhh!!!! pastu lak memenatkan...patutnyer 300 jer jemputan...tapi yg dtg macm 600 org.. abis bunge telur..pelik tulll...yg paling x best, adelah pakcik tu sampai mintak 6 jenis bunge telur.. biler lalu dpn meja dier je dia mintak,"dik, nak bunge telur hijau tu,pastu nak yg merah ngan biru." x malu btol! pastu lak dier mintak wane oren, biru lagi... haih, ingat ni kedai ke ape, mintak suketi jer... abis balun bunge telur dier amik...dah la lame lak tu dier duk kat situ ngan family dier..

pastu lak ader la kakak ni muka cam vampire... gilerlahhh... muke putih melepak,pucat!! pastu lak rambut mcm rebonding..panjanggg!! pastu dier nyer baju jarang gilerrrr.... die ni nak pi disko ke ape?? x penah ak tengok muke cam dier.. agaknyer dier pakai bedak sejuk kot?? kucing ak pun boleh geser dier..iyelah... dah kucing aku ckp "uih, ni spesies ngan ak ni.tapi,awat tinggi mcm hantu galah pulak ni? ah, bantai jelah, janji bleh capel..hehe.." penat tul.. mcm2 spesis ak leh lihat..

alhamdullilah adelah mak sedare, fathiehah tolong.. nak arapkan adel laki.. bukannyer leh arap.tolong tengok leh lahhh... pastu lak adek pompuan ak tu tolong skit2 jer..blehlah.. kire tolong gak kan... dier pegi satu2 meja tanyer org "makcik dah dpt dah bunge telur ni?" hahaha..terkeluar jantung aku..tu kire oklah tu drpd bapak sedare ak yg baye ngan adek pompuan aku tuu.. pasainyer bapak sedare ak tu main bagi jer bunge telur nagn gule2 kat sesape.. klu x de bunge telur atas meja, haa!bagilah dier bunge telur kat org yg tgh duk kat situ..mampus..aduih...pening kpala ak ngan budak sorang ni..nak wat camne... budak2...

hem,pastu la lps abis je kenduri, mak aih byknyer lauk.. nek ak kate kat catering tu, amiklah lauk tu..tapi depa ckp dak kenyang.. lagipun dah jemu mkn bende yg same..pulak dahhh.. nak wat camni?? redha jelah.. majlis tu abis lambat laaa gak... kul 6 ptg tu abis.... ponat ponat...ish ish ish..

p/s:rombongan k.nerang dtg.. syoknyerrrr... al-maklumlah ..keluarga blh bapak ramai skit sedare.. kire oklah tu..

hari paling bestttt

tuk,wan,maksu ngan paksu dtg smlm...bestnyer...tapi bukan wat pe2 pun..lawat jer.... nampaknyer best ler paksu pasai dier kene arrange mase duk kat k.kangsar ngan kl.hehehe..well, ape nak wat kan....sian sian..