Saturday, February 21, 2009

LUAHAN AKUUU(org kater ak xde perasaan sedih)

org slalu tanyer ak yg ak x penah nangis kat asrama..malah, mase kwn baik kami pindah,ak siap nyanyi lagi ngan 2 kawn aku..smpai sorg kawn aku kater..kiteorg happy kawn ak pindh..ceh, perlu ke menangis klu nak tunjukkan kiter sedih??..aku nyanyi bukan gembire tapi ak nak gembirakan org yg sedih...hidup ni perlukan pengorbanan..jikalau takdir rakan itu nak pergi..lepaskanlah..x tenang hati kwn ak kat sane nnti.. itu mmg benar.. bukan ak xde perasaan...tapi ak x suke tunjukkan perasaan sedih itu.. aku akn nangis menahan jikalau ak trkilan.. itu sajer yg bleh wat ak nangis mcm banjir..tapi,xdelah aku tunjukkan dkt org...cume yg akn wat aku terguris ialah org yg dekat ngan ak yg wat ak menagis...kebanyakanlah...ak ni pun x sempurna..tapi, ak ni pun leh dikira agresif dan pasif..bak kater cikgu ina...hehe..

2 comments: